Temsilci Başvurusu  Sipariş Girişi

Doğrudan satış yöntemi ile kazanç sağlamak isteyen arkadaşlar genelde bu işe deneme amaçlı girmekte ve ilk başta çok ciddi anlamda bağlandıkları söylenemez. O nedenle başvuru esnasında aktarılan bilgiler, gönderilen evraklar, numaralar vs çok fazla ciddiye alınıp, bir yerlere ekleme gereği duyulmaz. Fakat bu işi ciddi anlamda yapmak istediklerinde ise bir zamanlar çok fazla önemsemediği o bilgiler istenmektedir. Onlardan en önemlisi temsilci numarası olup, hemen hemen her firmada temsilcilere bir numara verilmektedir. Aynı uygulama Avon içinde geçerli olup, bu işi aktir bir şekilde yapan tüm arkadaşların 8 haneli temsilci numarası bulunmaktadır.

Temsilci İletişimi

Avon Temsilci Numarası Ne İşe Yarar?
Dilerseniz öncelikle temsilci numarasının önemi ve gerektiği alanları görerek başlayalım. Aşağıda yer alan bilgileri görünce mutlaka ezberlemeyi düşüneceksiniz.

Sipariş Girişi: Temsilcilerin en çok yaptığı işlemlerden birisi sipariş girişi ve siparişlerin / kargoların takibi olup, bu işlemi ister İnternet üzerinden, isterseniz müşteri hizmetlerini arayarak yapın her ikisinde de temsilci numarası istenmektedir.

Müşteri Hizmetleri Aramalarınızda: Özellikle bu işe ilk başladığınızda çok fazla soru sormak ve öğrenmek istediğiniz husular olacaktır. Bunları genelde müşteri hizmetlerini arayıp, sormak en mantıklısı olacaktır. Fakat müşteri hizmetlerini aradığınızda yine sizden 8 haneli müşteri numaranız istenecektir.

Avon Temsilci Numarası Nasıl Alınır?
Peki bu önemli bilgiye nasıl ulaşacağız? başvuru yaptığınızda 3-7 gün arasında süren bir incelemeden sonra genelde olumlu şekilde onaylanmaktadır. Onaylanması ile birlikte başvuru esnasında belirttiğiniz cep telefonu numarasına başvurunuzun onaylandığına dair bir kısa mesaj alırsınız. İçerisinde aynı zamanda sürekli ihtiyaç duyacağınız temsilci numaranız yer almaktadır. Bu mesajı yada içerisinde sizi ilgilendiren numarayı saklamak gerekmektedir.

Numaram Gelmedi Ne Yapmalıyım?
Teknoloji her ne kadar gelişmiş olsa da hiç bir şey hatasız olmuyor. Teknik bir aksaklık nedeniyle yada sizin başvuruda belirttiğiniz GSM numarasının hatalı yada eksik olması nedeniyle size onay mesajı ulaşmayabilir. Bu durumda yapmanız gereken 1 hafta 10 gün içerisinde herhangi bir bilgi mesajı almamanız halinde Avon Müşteri Hizmetlerini aramak olacaktır. Aşağıda yer alan bağlantıya tıklayarak güncel telefon numaralarını görebilirsiniz. http://www.satistemsilcileri.com/avon-musteri-hizmetleri

Arayan arkadaşlar genelde konuşacak, sıkıntılarını aktaracak muhatap bulamamaktan şikayet ederler. Burada dikkat edilmesi gereken aradığınız gün ve saattir. Sadece hafta içi 08:00 ile 20:00 saatleri arasında personelin hizmet verdiğini bilmelisiniz. Hafta sonu ve akşam 20:00’dan sonra telesekreter ile işlem yapılmaktadır.

Avon Temsilci Numaramı Unuttum Ne Yapmalıyım?
Bu durumda bazı alternatifleri değerlendirmek gerekir. Daha önce sipariş verip, teslim aldıysanız gelen faturayı bulmaya çalışın. Çünkü fatura üzerinde temsilci numarası yazmaktadır. Aynı şekilde gelen koli üzerinde yine temsilci numarası bulunur. Tüm bu imkanlarınızda yoksa yapmanız gereken tek şey yukarıda belirtildiği gibi müşteri hizmetlerini aramak olacaktır. Çünkü gelmeyen, unutulan temsilci numarası İnternet üzerinden öğrenmek gibi bir imkanınız yoktur.

Geçersiz Hatası Alıyorum!
Temsilci şifresi oluşturmak için öncelikle numaraya ihtiyacınız olacaktır. Bazı arkadaşlar bu aşamada geçersiz hatası ile karşılaştıklarını belirtmektedir. Burada genelde 3 kampanya boyunca sipariş vermeyen arkadaşlarımızın temsilciliği ve numarası iptal olması karşımıza çıkmaktadır. Sizde böyle bir sorun yoksa yine yardım ve teknik destek almak için sizde müşteri hizmetlerini aramanız gerekir.

Numara Kaç Haneli?
Cevabı en çok sorulan sorulardan biride numaranın kaç haneli olduğudur. Yazının başında da belirttiğim gibi şimdilik 8 haneli olup, temsilci sayısı arttıkça rakamda artacaktır. 2014 Öncesine kadar 7 haneli olup, yapılan değişiklik ile eski temsilciler 0 ekleyerek kullanıyor.

Yönetici

Gözde: Daha önce sipariş verdiyseniz size ulaşan fatura ya da koli üzerinde yazmaktadır. Bunun dışında satış lideriniz, bölge satış sorumlunuz ya da AVON müşteri hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz.

Gözde ak

Temsilci numarami unuttum nasıl alırım

*