Aşağıda yer alacak bilgiler temsilci, takım öncüsü ve aynı zamanda Avon kullanıcılarını yakından ilgilendirmekte ve aynı zamanda bazı haklarını ve sorumluluklarını hatırlatmaktadır. Sayfanın genel içeriği iade konularında olup, dikkat edilmesi ve uyulması gerekenleri detaylıca aktarmaktadır.

Geri İade Detayları

Aldığım Ürünleri İade Edebilir miyim?
Bir tüketici olarak bu en doğal hakkınız olup, Avon diğer firmalara göre daha esnek davrandığı söylenebilir. Diğer firmalar ürünlerin açılmamış, kullanılmamış olmasını şart koşarken Avon’da böyle bir durum yoktur. Örnek bir parfüm aldınız açtınız, denediniz fakat memnun kalmadınız. Sorun değil iade edebilirsiniz. Bu sadece parfüm için değil tüm ürünlerde geçerlidir. Beğenmez, memnun kalmazsanız koşulsuz iade edebilirsiniz.

40 Gün İçinde İade Edebilirsiniz
Daha önceleri süre 3 kampanya idi 2013 yılında alınan kararla biraz kısaltıldı ve 40 gün olarak belirlendi. Tabiki bu 40 gün süreyi kargoda geçecek günleride hesaba katarak hesaplamalısınız. O nedenle 35-36 gün içinde mutlaka iade işlemini yapınız. Yoksa iadeniz geçersiz olup, size geri gönderilir.

Temsilci ve Takım Öncüleri İçin
Avon’un yetki verdiği bu kişiler aldıkları ürünleri yine aynı şekilde beğenmeme, memnun kalmama yada ürünlerde farkettikleri eksiklik, taşıma esnasında zarar görme yada hatalı ürün gönderilmesi gibi durumlardada iade edebilirler. Yine aynı şekilde yukarda belirtilen 40 gün süresine uymak koşuluyla işlem yapılır.

İade Formu Doldurmalısınız
Siparişlerinizle birlikte koli içerisinde gelen faturayı mutlaka saklamalısınız. Çünkü sadece fatura olmamakla birlikte aynı zamanda iade formu olarakta kullanılmaktadır. 2013 yılında yeni fatura sistemine geçen avon her yaprakta 2 nüsha haline getirilmiştir. Ortada bulunan cırt cırtlardan keserek iade etmek istediğiniz ürünlerin karşısında yer alan iade kutucuğunu işaretlemeli hemen yanında bulunan adet, fiyat, ve neden iade edildiği formun alt kısmında belirtilen başlıklardan size uygun olanı yazmalısınız.

İmza Atmayı Unutmayın
Yukardaki işlemleri yapmanıza müteakip formun alt kısmında temsilci adının hemen altında imza bölümü bulunmaktadır. İade için kullanacağınız faturayı mutlaka imzalamalısınız. Aksi halde geçersiz sayılıp, size geri gönderilir.

Tüm Koli İadelerinde 9,50 TL Kargo Ücreti
Yine temsilci ve takım öncüsü arkadaşlarımzı yakından alakadar eden bir konu geçtiğimiz aylarda alınan bir kararla gelen koliyi tamamen iade etmeniz halinde bir sonraki faturanıza 9,50 TL kargo ücreti eklenir. Tüm koli değilde içerisinden bir yada bir kaç ürün iade etmenizde herhangi bir sorun olmayacaktır. Yanlış koli, tamamı yanlış ürün olması halinde bu bir zoraki iade olacağı için Avon Müşteri Hizmetleri ile görüşüp o ücreti ödemezsiniz.

Avon Kullanıcıları (Müşteriler) İçin İade
Yukarda yer alan bilgiler daha çok temsilci ve takım öncülerini ilgilendirirken şimdi ise kullanıcılar yani müşterilerimizin bilmesi ve uyması gereken durumları aktaracağız. Almış olduğunuz ürünü kullanmak zorunda değilsiniz. Beğenmeme, beklentinizi karşılamama halinde koşulsuz şekilde iade hakkınızı kullanabilirsiniz. Açmış, denemiş kullanmış olsanızda bu hak geçerlidir. Tabiki ürünü bitirmemek koşuluyla :) ürünleri satın almış olduğunuz temsilci ve takım öncüsüne iade etmek istediğinizi belirterek iade edebilirsiniz. Normal süreç 40 gün olup, en geç 35 gün içinde ürünü temsilcinizi teslim edin oda gerekli işlemi yapıp Avon’a gönderecektir.

İade İşlemlerinde Zorluk Çıkan Temsilci ve Takım Öncüleri
Kullanıcılardan maalesef iade etmek istediklerinde zorluk çıkarıldığına dair şikayetler gelmektedir. Bu kesinlikle hukuksuz bir davranış olup, kullanıcı nasılki bir ürünü satın alıyorsa iade işleminide kolayca yapabilmelidir. İade işleminde sorun çıkaran temsilci ve takım öncülerini 0212 473 11 11 nolu telefona bildiriniz.

İade Edilen Ürünlerin Geri Ödemesi
Bun kısım herkesi ilgilendirmekte olup, iade edilen ürünlerin sonucu 5 içinde netleşmektedir. Gönderdiğiniz koli Avon’a ulaşıp teslim alınmaktadır. Alınan koli açılıp öncelikle iade formu ve imzanız kontrol edilmektedir. Bu kısımda eksik ve hata yoksa ürünler incelenmektedir. İade edilen ürünler hediye içeriyorsa hediyeninde iade edilmesi gerekmektedir. Bu kısımda tamamsa temsilci, takım öncüsünün bakiyesinde iade edilen miktar düşülmektedir. Ödenecek bakiyesi yok ise o arkadaşımıza + bakiye ekleniyor. O bakiyeyi bir sonraki siparişinde kullanabiliyor. Müşteriler içinse ister yeni bir ürün alabilir, isterse ödemiş olduğu miktarı temsilci yada takım öncüsü arkadaşımız yani alışveriş yaptığı kişiden iade işleminden sonra 5 gün içinde alabilir

İade Edilen Ürünler Ne Oluyor?
Beğenilmeyen, memnun kalınmayan ürünler geri iade edildiğinde ürün türüne bakılmaksızın imha edildiği belirtilmektedir.






   Paylaş

1.850 views

Avon İade Bilgileri için 154 yorum yapılmış


Yönetici
28 Ocak 2015

Kargo: hiç bir şekilde temsilciden ücret almaz.

gamze
27 Ocak 2015

Birkaç ürün iadem olmustu ve kargo benden ücret aldı nornalde almasi gerekiyormu acaba ?

Yönetici
26 Ocak 2015

Gülçin: Kargo ücreti herhangi bir şekilde ücret talep edemez. Kargo masrafı ödenecek olsa bile onu Kargoya değil, Avon faturanıza eklenir.

gulcin
25 Ocak 2015

ben iade yapacaktim urunum akmis kutuda kargo sirketi benfen 2.5 tl istedi vermek zorundamiyim

Yönetici
19 Ocak 2015

Merve: Gelen faturada iade kısmını doldurarak iade edebilirsiniz.

merve
17 Ocak 2015

eldivenim daha dün geldi ve açtım sabaha bitlendi denemek için giydim ve tekrar poşetinin içine koydum . bu eldiveni ne yapabilirim

Yönetici
14 Ocak 2015

Stok problemi olan ürünler sonraki siparişlerde gönderilir. Almak istemiyorsanız iade edebilirsiniz.

isimsiz
13 Ocak 2015

Boyle birşey görmedim!!
Ben gecen ay rimel sipariş ettim ve ellerinde bulunmadigi için gondermediler ve bu ay sipariş verdiğim de bana sormadan rimeli eklemisler ve o rimel ücretini de ben oducem ne kadar saçma ben ay rimel istemedim kii ve 2 gündür müşteri hizmetlerini acmiyorlar .s ne yapabilirim bana yardim edinnn

Yönetici
11 Ocak 2015

Gülçin: İade’nin işleme alınması 1 hafta sürebilir. Bu süreçtede iade edilen ürün düşülmezse 0212 473 11 11’i arayınız.

gulcin
11 Ocak 2015

Ben faturamin son gunune 3 gunkala iade yaptim cari 3 gunsinrada faturayi idedim cari hesabimda iade ettiklerimi dusmemis ve bana borc gozukyr ne yapmaliyim

Avon Temsilcileri