Aşağıda yer alacak bilgiler temsilci, takım öncüsü ve aynı zamanda Avon kullanıcılarını yakından ilgilendirmekte ve aynı zamanda bazı haklarını ve sorumluluklarını hatırlatmaktadır. Sayfanın genel içeriği iade konularında olup, dikkat edilmesi ve uyulması gerekenleri detaylıca aktarmaktadır.

Geri İade Detayları

Aldığım Ürünleri İade Edebilir miyim?
Bir tüketici olarak bu en doğal hakkınız olup, Avon diğer firmalara göre daha esnek davrandığı söylenebilir. Diğer firmalar ürünlerin açılmamış, kullanılmamış olmasını şart koşarken Avon’da böyle bir durum yoktur. Örnek bir parfüm aldınız açtınız, denediniz fakat memnun kalmadınız. Sorun değil iade edebilirsiniz. Bu sadece parfüm için değil tüm ürünlerde geçerlidir. Beğenmez, memnun kalmazsanız koşulsuz iade edebilirsiniz.

40 Gün İçinde İade Edebilirsiniz
Daha önceleri süre 3 kampanya idi 2013 yılında alınan kararla biraz kısaltıldı ve 40 gün olarak belirlendi. Tabiki bu 40 gün süreyi kargoda geçecek günleride hesaba katarak hesaplamalısınız. O nedenle 35-36 gün içinde mutlaka iade işlemini yapınız. Yoksa iadeniz geçersiz olup, size geri gönderilir.

Temsilci ve Takım Öncüleri İçin
Avon’un yetki verdiği bu kişiler aldıkları ürünleri yine aynı şekilde beğenmeme, memnun kalmama yada ürünlerde farkettikleri eksiklik, taşıma esnasında zarar görme yada hatalı ürün gönderilmesi gibi durumlardada iade edebilirler. Yine aynı şekilde yukarda belirtilen 40 gün süresine uymak koşuluyla işlem yapılır.

İade Formu Doldurmalısınız
Siparişlerinizle birlikte koli içerisinde gelen faturayı mutlaka saklamalısınız. Çünkü sadece fatura olmamakla birlikte aynı zamanda iade formu olarakta kullanılmaktadır. 2013 yılında yeni fatura sistemine geçen avon her yaprakta 2 nüsha haline getirilmiştir. Ortada bulunan cırt cırtlardan keserek iade etmek istediğiniz ürünlerin karşısında yer alan iade kutucuğunu işaretlemeli hemen yanında bulunan adet, fiyat, ve neden iade edildiği formun alt kısmında belirtilen başlıklardan size uygun olanı yazmalısınız.

İmza Atmayı Unutmayın
Yukardaki işlemleri yapmanıza müteakip formun alt kısmında temsilci adının hemen altında imza bölümü bulunmaktadır. İade için kullanacağınız faturayı mutlaka imzalamalısınız. Aksi halde geçersiz sayılıp, size geri gönderilir.

Tüm Koli İadelerinde 9,50 TL Kargo Ücreti
Yine temsilci ve takım öncüsü arkadaşlarımzı yakından alakadar eden bir konu geçtiğimiz aylarda alınan bir kararla gelen koliyi tamamen iade etmeniz halinde bir sonraki faturanıza 9,50 TL kargo ücreti eklenir. Tüm koli değilde içerisinden bir yada bir kaç ürün iade etmenizde herhangi bir sorun olmayacaktır. Yanlış koli, tamamı yanlış ürün olması halinde bu bir zoraki iade olacağı için Avon Müşteri Hizmetleri ile görüşüp o ücreti ödemezsiniz.

Avon Kullanıcıları (Müşteriler) İçin İade
Yukarda yer alan bilgiler daha çok temsilci ve takım öncülerini ilgilendirirken şimdi ise kullanıcılar yani müşterilerimizin bilmesi ve uyması gereken durumları aktaracağız. Almış olduğunuz ürünü kullanmak zorunda değilsiniz. Beğenmeme, beklentinizi karşılamama halinde koşulsuz şekilde iade hakkınızı kullanabilirsiniz. Açmış, denemiş kullanmış olsanızda bu hak geçerlidir. Tabiki ürünü bitirmemek koşuluyla :) ürünleri satın almış olduğunuz temsilci ve takım öncüsüne iade etmek istediğinizi belirterek iade edebilirsiniz. Normal süreç 40 gün olup, en geç 35 gün içinde ürünü temsilcinizi teslim edin oda gerekli işlemi yapıp Avon’a gönderecektir.

İade İşlemlerinde Zorluk Çıkan Temsilci ve Takım Öncüleri
Kullanıcılardan maalesef iade etmek istediklerinde zorluk çıkarıldığına dair şikayetler gelmektedir. Bu kesinlikle hukuksuz bir davranış olup, kullanıcı nasılki bir ürünü satın alıyorsa iade işleminide kolayca yapabilmelidir. İade işleminde sorun çıkaran temsilci ve takım öncülerini 0212 473 11 11 nolu telefona bildiriniz.

İade Edilen Ürünlerin Geri Ödemesi
Bun kısım herkesi ilgilendirmekte olup, iade edilen ürünlerin sonucu 5 içinde netleşmektedir. Gönderdiğiniz koli Avon’a ulaşıp teslim alınmaktadır. Alınan koli açılıp öncelikle iade formu ve imzanız kontrol edilmektedir. Bu kısımda eksik ve hata yoksa ürünler incelenmektedir. İade edilen ürünler hediye içeriyorsa hediyeninde iade edilmesi gerekmektedir. Bu kısımda tamamsa temsilci, takım öncüsünün bakiyesinde iade edilen miktar düşülmektedir. Ödenecek bakiyesi yok ise o arkadaşımıza + bakiye ekleniyor. O bakiyeyi bir sonraki siparişinde kullanabiliyor. Müşteriler içinse ister yeni bir ürün alabilir, isterse ödemiş olduğu miktarı temsilci yada takım öncüsü arkadaşımız yani alışveriş yaptığı kişiden iade işleminden sonra 5 gün içinde alabilir

İade Edilen Ürünler Ne Oluyor?
Beğenilmeyen, memnun kalınmayan ürünler geri iade edildiğinde ürün türüne bakılmaksızın imha edildiği belirtilmektedir.



   Paylaş

Avon İade Bilgileri için 215 yorum yapılmış


Yönetici

Esra: İade edeceğinden kolide başka ürün yoksa kargo ücreti ödersiniz. Ama başka ürünlerde varsa sorun olmaz.

esra kara

k04te verdigim parfum ve rollonu musterim almaktan vazgecti.daha once hic iade yapmadim.ikisi toplam 39tl yapıyor.iade kargo ucreti olarak 9.50tl odemek zorunda kalacak miyim

Yönetici

Gamze: Her iki koşuldada 9,50 TL kargo ücreti ödemeniz gerekecektir. Çünkü tüm ürünlerin iadesi böyle bir uygulamayı gerektiriyor.

Gamze

Merhabalar dün k5siparilkerimi gönderdim akşam sisteme girdiğimde k4tende sipariş göndermiş görünüyor fakat ben göndermedim aynı kotta olan ürünler girilmiş koli geldiği de iade etmek istiyorum açıp faturayı doldurup mi göndermeliydim yoksa direk açmadan göndersem olur mu ücret ödeyecekmiyim lütfen yardımcı olun ilginize teşekkürler

Yönetici

Emine: Avon müşteri hizmetlerini haftaiçi gündüz saatlerinde arayıp bilgi alınız.

emine

k3 katoloğunda verdiğim takı beklentimi karşılamadığı için iade ettim.iadem sistemde görünüyor.kredi kartı ile ödeme yapıyorum.iade ücretim kartamı yatmıştır…k4 siparişimde iade tutarım düşmedi.

Yönetici

Elif: Öncelikle sizi temsilci yapan kişi kanunsuz bir işlem yapmaktadır. Avon’a bilgi vermelisiniz. Kargonuzu kabul etmemeniz halinde 9,50 TL kargo ücreti faturanıza eklenir. Kargo konusunu ise Yurtiçi kargo müşteri hizmetleri ile görüşmelisiniz.

elif busra

beni üye yapan kişi istemediğim halde adıma sipariş vermiş
ve ben bunu sipariş gelince gördüm urunleri almak istemedn ilk sorum kargoyu kabul etmezsem teslim almazsam ne gibi bir durum olur hesabmdan borç ne zamn silinir ..
ikinci sorum yurt içi kartondan da şikayetçi olcm adreste ikamet etmedigim ve kattığı teslim almayacağını soyledigm halde sisteme teslim edildi diye girdik dediler bu konuda ne yapabilirim

Avon u birakali 1 yılı geçti böyle saçma durum gormedm
yardımcı olun lutfen

Yönetici

Hatice: Kargonuzu getiren görevliye iadenizi verebilirsiz. İadenizin incelenmesi ve işleme alınması 3-4 iş günü sürmektedir.

Hatice

Merhaba benim 2 tane parfüm iadem var tekrar sipariş verdim bıgun gelecek kargom kargocu gel diğinde parfümleri versem Kargo ücreti ödermiyim bide ne zamn geçer hesabıma yardımcı olursanız sevinirim

*